torsdag, februari 12, 2015

En mardröm...

Dessa två dagarna har verkligen varit en mardröm...om jag får beskriva det, mer en mardröm 😔 jag har suttit i cell hos polisen anhållen! hur sjukt är inte det? Grovmisshandel dessutom! Fruktansvärt!!! Allt pågrund av en tragisk olyckshändelse som hade kunnat hända precis vem som helst! Vem som anmält mig vet jag fortfarande inte! Galet sjukt! Rubbat! Jag skulle ha bränt och gjort illa min underbara son med vilje. Min son som är mitt liv, som är nummer ett i mitt liv, som jag gör allt för. Jag tror fortfarande inte att det är sant! Mållös, mitt hjärta är krossat! 💔  I lördags var vi alla tillsammans jag, Dani och Nilo på badhuset i Landskrona. Efter badhuset hade vi bestämt att äta spätta med mos och remouladsås, eftersom det är både min & Nilos favorit. Så efter badet kör vi till Haraldskiosken handlar spätta till oss alla tre. Vi sitter i bilen, först säger Dani att vi kör hem till hbg (för han vill det) men jag erbjuder att vi kan äta på min salong så maten inte hinner bli kall. Nilo som var jätte hungrig ( dessutom därför vi gick från badet efter ca lite mer än en timme) ville ha maten direkt i bilen. Så jag säger men älskling såklart, mamma kan börja mata dig. Så jag gör som jag alltid gör blåser på maten och känner med tungan så det inte är för varmt. Stoppar in maten i hans mun och Nilo äter. Andra tuggan gör jag detsamma med, bara det att maten måste varit otroligt varm på andra sidan om gaffeln. Så Nilo böjer huvudet fram och hoppar i barnstolen och spottar ut maten och maten kommer mellan jackkragen och landar på hans bål. Nilo skriker och jag blir helt nervös drar upp hans jacka och tar bort maten. Dani stannar bilen och kommer ut, öppnar dörren på Nilos sida. Vi ser att Nilo har fått ett rejält brännmärke. Skinnet är borta och det ser rosa ut med lite vätska. Snabbt kör vi till Apoteket och köper en bedövningskräm. Jag har aldrig kännt mig så dum, sån ånger, känner hur hela min magen vrider sig. Fruktansvärd ångest, det var verkligen en tragisk olyckshändelse. Jag skrek inombords. Min älskling, så fruktansvärt, hur kunde det vara så varmt!!! Helt obegriplig händelse. Jag som alltid är så försiktig, alltid så otroligt beskyddande när det gäller Nilo ( i bland för mycket ) 😢 jag finner knappt några ord! 

Inga kommentarer: