söndag, januari 25, 2015

Måndag

Jag vet att man ska leva i nuet och ta vara på tiden. Men jag kan inte hjälpa att jag önskar att jag kunde vrida tiden tillbaka. Låg och kollade på gamla bilder och tänkte Gud vad lyckligt lottad jag var där utan sånhär ångest! Jag säger det igen: Ångestjävel dra åt helvete! Försvinn ur mitt liv! Måndag igen och ny vecka. Vad jobbigt! Nilo har varit hemma med mig hela veckan och nu plötsligt i morgon ska jag vara hemma själv igen, jobbigt! Men bra såklart för honom. Han behöver träffa kompisar och aktivera av sig. Just nu sover han än. Jag tror jag ska försöka göra detsamma. I går kväll gjorde jag i alla fall ett framsteg: jag var på bio i Landskrona med Dani. Vi åt först kebabrulle på Olivers innan filmen. Vi såg Wild, skitbra. Det var nervöst. Men det gick hur bra som helst. 

Inga kommentarer: