fredag, januari 23, 2015

Fredag

Äntligen fredag och därmed helg. Dani ska på afterwork i kväll. Jag känner inte för att vara ensam så jag ska till mamma & Dössa i Borstahusen och sova där. Vaknade med en stor ångestklump i magen men försöker göra det bästa av situationen. Nilo sover än, han sov middag förlänge i går och kunde därför inte somna i gårkväll. Jag låg precis och googlade böcker om att bli fri från ångest och panikångest. Hittade en som fått bra recensioner och har beställt den. Tittade också runt lite på yogakurser i Helsingborg. Det finns rätt många. En hittade jag som man kan prova på gratis på söndag. Kanske skulle jag kunna höra med Dani om han har lust att följa med mig! Hoppas på det bästa denna dag. Det viktigaste är att försöka göra det bästa där du befinner dig! 
Ett gammalt kort när allt var som vanligt och jag mådde bra ✨ Jag ska hitta det igen. Det kanske tar tid men allt ska bli bra så småningom❤️

Inga kommentarer: